Merhaba kızlar daha öncede yazmıştım 6 haftalığım doktor bebeği görmedi diye çoğu insan benimle aynı durumu yaşayıp sonrasında görmüştü bugün yine aynı doktora gittim üstünden 1 hafta geçti 7 haftalık oldu gittim yine bebeği göremedi kese büyümüş ama içinde bebek yok dedi kürtaj hemen dedi aç karnınamı geldin dedi bende eşimle gelicem tekrar dedim korktum o kadar kötüyüm ki ağlamaktan bittim artık