1 le 2 numara aradında aman aman bir fark yok maalesef 1 numara cok fazla stok yapmayın ben molfix sarı ambalaj olanı aldım bir numara 100 tane yetti iki numarayı da ite kaka bitirmeyr çalıştım şuanda 3 numara kullanıyorum 3 aylık aman aman bir kilosuda yok ama değişiyor yani kilo boy devamlı değiştiği için yeni dönemde stok yapmak mantıksız stok 4-5-6 numaralarda daha mantıklı