Elifdddd 13 haftalık hamilelik karnımın en alt tarafı sezeryan kesiği olan bölümde sol tarafım daha yüksek sağ tarafım asagı da bebek oradadır diyorlar ama daha erken değil mi korku oldu bende 2. Gebelik yardımcı olurmusunuz