1palyaco Selinmoon ben 6+4 haftalıkken kahverengi lekenme ile gitmiştim kalp atışını da duymuştum . Ama lekelenme var diye doktor progestan hap başlattı . 8.hafta da kalbinin durduğunu öğrendim . Ama bunu ilaca bağlamıyorum sağlıksız olduğundan kalbi durdu .
Tnsldtr Selinmoon Ben 6 haftalıktım kanamam oldu gittim doktor kese düzgün bozulma yok falan dedi hem iğne vuruldum hem serum aldım o gün eve geldim progestana başladım ama 1 hafta sonra düşük yaptım.
miniklerinannesii00 Selinmoon tüp bebek gebesiyim. İlk bebeğimi iğne ve progestan kullanıyordum ama yine de düşük yaptım kese ve kalp atışını göremeden düşmüştü. Doktorum sağlıksız gebelik demişti.
1palyaco Selinmoon teşekkür ederim .6+4 gittiğimde doktor kese küçük dedi sıvı tüket su tüket demişti . Dikkat etmiştim ya da ettiğimi düşünüyorum . 8.hafta rutin kontrol e gittim kalbi durmuş ne zaman durduğunu söylemedi ozaman da demişti 8haftalık gibi değil küçük kalmış demişti . Aynı zamanda kese de bozulma var demişti.Bu arada 6+4 de ve 8 de gittiğim doktorlar farklı doktorlardı.
Dneglr miniklerinannesii00 canım bende 3. Denememde tutmustu dün düşük yaptım düşükten sonra tekrar mı tüp bebek yaptırdınız
MonicaGeller Progestan düşüğe neden olmaz ama doktorların yorumları düşüğü de engellemediği yönünde. Yani maalesef düşecek bebeğe engel olamıyor. Ama doktorlar önlem amaçlı kullandırıyor. Fitili kullanmaktan nefret ediyorum zaten. Kabusum oldu benim
miniklerinannesii00 Dneglr evet 3 ay ara verdik oruç ayına denk gelmişti ben orucumu tutmak istedim 4 ay oldu . Birde bize embriyo glue diye birşeyle transfer yapıldı. Size yapılmış mıydı?