14 haftalık hamileyim bacaklarımın üstüne olucak sekilde 3 basamak yükseklikten merdivenden düştüm. Şehir dısındayım kendi doktoruma gidemedim. Devlet hastanesine geldim benden 2 tüp kan aldılar kana bakarak ultrasona alıcaklar. Mantıklı mı bu sizce?