Kızlar ilk oğlumu 1 yaşında kestim sari bi süt geliyordu ikinciye hamileyim bi süre geliyordu beyazlasmisti süt kıvamını almaya başlamıştı yarın 18 haftalık olacam hayla sütüm yok ilk oğlumda biraz biraz az geliyordu şimdi hiç yok göğsüm hassas süt yok gelirmi acaba yaşayan varmi