aminehumamoms Ayy daha az önce 1 kg kıymadan köfte hazırladım koydum. İzmir köfte yaparım veya kızartıp yeriz dedim. Annem kuru domates getirip koymuştu birkaç paket. Sigara böreği var birazcık,doğumda misafir gelince kızartır veririz diye düşündüm çayın yanında. Kuru fasulye var haşlanmış biraz. Ben taze fasulye çok severim,henüz alıp koymadım ama yapicam inşallah. İçine soğanı domatesini koyup az pişiriyorum o şekilde buzdolabı poşetlerine koyuyorum,sabahtan çıkarınca güzel oluyor akşama bi yemek iste😌 Onun dışında zaten eşim yemek seçen biri değil ne olsa yeriz. Misafir gelince de 2 dk da kek cirparim mis gibi çayın yanında yeriz işte ne var maksat iyilik güzellik 💕