Kızlar ilk defa bu ay gebelik çalışmalarına başladık iki gün önce grip belirtisi ile hastaneye gittim antibiyotik verdi. Dün akşam içmeden önce test yaptım negatif çıktı bende antibiyotik aldım sabah adet olduğumu farkettim normalde günüm pazar fakat çok az geliyor sadece işeyince oda koyu kahve yerleşme kanaması olabilir mi yada antibiyotik kaynaklı ama ilk hapı dün gece içtim