Kızlar 39+2 haftalık hamileyim ve hasta oldum nasıl iyleşirim ya son günler de böyle olan varmı eşim acile gidip iğne vuralım diyo ama ben olmaz diyorum kendim Hallederim diyorum iki gündr böyleyim son haftalarda olması kötü oldu benim için ballı limon yapıp içiyorum ama geçmedi