Merhaba ben 23 haftalık hamileyim. Daha oncede bir hamilelik yaşadım fakat bu şekilde bir kaşıntı hiç olmamıştı. Akinti falan hiç yok sadece vajinal kaşıntı var. Doktorum travazol krem verdi fakat 1 ay oldu hala pek geçmedi. Önereceğiniz birsey var mı?