Xcbaby Elo__35 kac gün bekledigi bakteri uretip uretmedigi steril mi degil mi belli değil ben hamile olmasam da disardan cigkofte yemiyorum. Evde pratik tarifler var kendiniz yapin bence.
Defnenin-annesi Elo__35 ben komageneden çok yedim ilk aylarda aşeriyordum hiçbir şey olmadı çok şükür
Mom0888 Elo__35 ben hiç bişeyden geri bırakmadım emzirirken asıl dikkat emen gerek bu sefer bebeğe gaz oluyor diye yiyemiyosun evsizde göm gitsin 🤣
Mom0888 Elo__35 o kusma olayını çok yaşamadım ben sadece sabah oluyordu bir iki kez ama iştah yoktu 4 ayda bi açıldım 21 kilo aldım doğuma kadar 🤣
Elo__35 Mom0888 ben hastahanede yattım bir hafta önce su kaybından Allah düşmanıma bile yaşatmasın huzurlu hamilelik geçirsin herkes sağlıkla 🙏🏻
Mom0888 Elo__35 ablam yaşıyordu onu her hamileliğinde haftanın ⅔ günü hastanede serumda olurdu ölü gibi kalkamazdı gerçekten zor rabbim kolaylık versin tüm hamilelere