50 lerde olan sancı ne yazıkki doğum sancısı değil ayrıca bi kere 80 ve üzeri çıksa bile bunun ritmik olarak düzenli aralıklar la gelmesi gerekir tek seferde çıksa da bi anlam ifade etmiyor düzensiz sancı oluyor doğum sancısını kasılmayı doğum başladığında anlarsınız zaten kendini çok net belli ettirir