Merhaba arkadaşlar 25+5 deyim plesentam hala aşşağıda ve rahmi kapatıyor, yukarı çıkar diye beklemiştim ama bu gidişimde de hala aşşağıda olduğunu gördüm, normal doğum çok istiyorum ilkindede normal doğum yapmıştım.. yaşayanlar varsa sizin nezaman yukarı çıktı 25 haftadan sonra da yukarı çıkan oldu mu, doktorum çıkabilir de belli olmaz dedi ama ben yemede merak ettim sizlerin nezaman çıktı yukarı