Kasık ağrısı ,sırt ve bel ağrılarım var. Her an adet olcakmışım gibi ve aşılamadan bi gün önce göğüs ucu çok büyük oldu acımaya başladı. Aşılama önceside gonal f kullanmıştım büyük ihtimalle iğnenin etkisi zatende, bugün 9.gün hâlâ göğüs ucu çok fazla büyük ve acımaya devam ediyor. İğnenin etkisiyle geçmez miydi, bunu bi belirti olarak mı anlamalıyım, ilk aşılamamda femara kullanmıştım hiç böyle şeyler yaşamamıştım.