Sibel_72 valla canım kaçıncı haftadasın bilmiyorum ama ilerleyen haftalarda kramplar daha da çoğalıyor ayrıca magnezyumun büsürü faydası var. Bende oksopar kullanıyorum troidim var, d vitamini, multivitamin, kalsium ve magnezyum kullanıyorum hiçbir zararı yok kendine bir iyilik yap ve kullan bence. Zaten magnezyum ilaç değil gıda takviyesi. Çok geçmiş olsun