Kızlar merhaba 38+2 deyim doktora normal kontrole gittim açılma falan yok dedi ama ben çok fazla adet sancisinin ilerisi bir sancı hissediyorum hem kasıklarımda hemde orda sızlama gibi ağırı birsz geciyo tekrarliyo hep😞nts ye almadı geçen hafta yapıldı diye korkmalı mıyım bu doğum sancısı mı 😞