mmeliikee Kızlar bebişleriniz kaç kilo bana ekmek yeme meyve yeme karpuzu koklama bile dediler 33 haftamdayım bebek 2 3 hafta önde gözüküyor erken doğar zaten normal yapamazsın sezeryan dediler meyve yemeden duramıyorum canım istiyo ya nolcak böle
pandasever mmeliikee hamile kaldığım günden beri bebeğim iki hafta önde şeker yüklemesi yapıldı gebelik şekeri çıktı şimdi bende tam olarak dediklerinizi yaşıyorum diyetle siz şeker yükleme yaptirmismiydiniz acaba
piemses_annesi mmeliikee bende öyleyim 38. Haftam bebek 3 buçuk kilo bu çatıdan çıkmaz dediler bana ebeler meyve yemeden duramıyorum 1 saat aç kalsam bayilcam gibi hissediyorum son zamanlar
Bebisannneessi mmeliikee 31. Haftadayiz bebeğim 1 buçuk kilo, 10 gün önden gidiyor ama onla.ophilo sorunumuz yok, ben biraz fazla kilo aldığım için ekmek, makarna, pilav, karpuz, tatlı yasak
mmeliikee pandasever yaptırdım şeker çıkmadı evde de ölçtüm kendi şekerimi takip ettim artık etmiyorum sorun yok çünkü şekerle alakalı
SenaBilgin piemses_annesi canım bence öylede böylede onlar seni sezeryana alacaklar en iyisi ye herşeyden 😊
pandasever mmeliikee ay ne güzel benimde önden gidiyor malesef iyi olmadığını söylüyor Dr lar önden gitmenin
mmeliikee piemses_annesi kilolu bebek iyi değil ki ya geç yürüyorlar geç emekliyorlar geç dönüyorlar zayıf da iyi değil normal olmalı yani ne çok kilolu ne zayıf olsun 🥺
meftunee_ mmeliikee bebeğinizin gelişimi için ne yiyosunuz maşallah benimkide 3 hafta geriden geliyo hepsi sıkıntı yaa
piemses_annesi mmeliikee kuzum kilolu dediğim en fazla 4 oluyor o bile normal aslında akrabam 4 bucukla digurdu gayet iyidi bir de normal doğurdu sen düşün yani sezeryan da yapmadı çocuğu pompa ile çıkardılar çıkmakta zorlanınca
iremcannn1907 mmeliikee hiç öyle bişey yok. 4 buçuk kilo doğdu oğlum. Kilo alımı da çok hızlı gitti çok tombuldu. Herşeyi de erken oldu. Evet kilo hantal yapıyor ama her bebeği değil 😊
mmeliikee piemses_annesi maşallah ama riske girmeye gerek yok sezeryan iyidir ya bebek içinde anne içinde normal doğum kilosu olunca zor risk yani
mmeliikee pandasever daha çok kilo alırsa erken doğar ağırlık baskı yaptıkça doğumu tetikler falan bişiler dedi doktor hazırlığım da tam değil napcam bilmiyorum ya o yüzden kilo aldırmamaya çalışıyorum ama yemeden duramıyorum
Limon06 Bebisannneessi 31 de bızde 1800 olmuştuk ama sadece 4 gun önden gıdıyor çok iyi denildi size nıye 10 gun demısler ya
pandasever mmeliikee Allah yardımcımız olsun canım banada aynı şeyleri söyledi Dr daha ,26 haftalığız nasıl idare edecem bilmiyorum. Zaten tansiyondan dolayı bir sürü yasak vardı şimdi bir de bu oldu. Bebiş gelişse de gelişmesede her türlü sorun🥹
aysglemrkn pandasever bende de tansiyon sınırda şekerli yiyince tansiyon da çıkıyor acaba şekerim de mi var siz nasıl dikkat ediyorsunuz