Bsrabsrabsra Kızlar şuan 19 haftalık hamileyim tetonoz aşısı için çağırdılar 19+4 um erken değil demi
babyy__ Bsrabsrabsra bugün gittim 18 haftalığım 20 den önce vuramam en az 20 hafyalık olman lazim dedim