Kızlar ya bakarmısınız. Ben 33. Haftamda etlik şehir hastanesi gittim bebeğimin kilosu 2200 dediler. Tam 34. Haftamda özele gittim ne söylenecek diye bana doktor geçen hafta çok söylenmiş şimdi 2100 bebeğin küçğk dedi. 1 haftadır yemediğim kalmadı. Bu gün 35+2 yim sabah şehir hastanesine gittik 2810 dediler ben hangisine inanmalıyım.