Kızlar selam dün doktor kontrolüm vardı 27 haftalık gebeyim doktorum dün ilk kez plasentanın öne geçtiği söyle beni biraz tedirgin etti sanırım bu durum ani ölüme ve erken doğuma yol açabiliyormuş dünden beri tedirginlil yaşıyorum birde sigara kullanan biriyim doktorum bebeğn beslendiği kanallarda tıkanıklık olduğunu söyledi sizde bu durumları yasayanlar oldumu açıkcası biraz tecrübelerinizi duymaya ihtiyacım var