Melisaelizan Birşey sormak istiyorum size ilk gebeliğim 33. Haftamdayım ağrılarım oluyo arada sancılarım vurup geçiyor normalmidir sizlerede oldumu
Merve1616 Melisaelizan Bende de oluyor gün içinde bir kaç kez. 34 e girdim.Doktoruma sordum yalancı doğum sancısı çok normal rahim kendini doğuma hazırlıyor dedi
Melisaelizan Merve1616 evet bide genital bölgemde ağrı oluyo çok tuhaf yataktan kalkamıyorum bazen teşekkür ederim içim rahatladı 🌸
Merve1616 Melisaelizan Alttan sanki iğne batırır tarzda ağrılar da oluyor.Haliyle dogum yaklaşıyor diye korkuyorum ama sonra doktorun söyledikleri akllima geliyor. Rica ederim🌸
Herkesfarkinda Bende aynı ağrılar olddugu için doktora gittim ve rahimde kısalma olduğunu öğrendim.cok tehlikeli ihmal etmeyin lütfen nst de hafif sancılarım çıkmıştı.simdi doğumu durdurmak için uğraşıyorlar