Ben 39 haftalıkken randevu alıp Esenler geldim herkes çok ilgiliydi 40+1 haftamda tekrar muaneye geldim Nst iyi çıkmadı kadın doğuma aldılar yatış yaptılar nar takibi yapıldı Odalar Tek kişilik içinde hersey var Normal doğum yancısı hastahane bana alttan fitil verdiler 2 kere doğumu başlatmak için 24Saat sürdü aç kaldım ama açılmam vs olmadı en sonunda doktor geldi istersen sezeryan yapabiliriz dedi iyikide yapmışım bebeğim kakasını yapmıs oyüzden Nst ler güzel çıkmıyormuş ben herseyinden memnun kaldım hiç yalnız bırakmıyorlar cok ilgililer arada suratsızlar çıkabiliyor olacak o kadar