Selam kizlar, gebelik sekerim ilerledi diyet yetmedi ve yaklasik bi bucuk aydir insulin kullaniyorum. 38de normal dogum denenecek once balon koyup acilma bekleyip sonra suni sanci ile dogumu deneyecekler. Son 20 gunum ve heycan basladi, basina gelen varmi? Uzun suruyor mu? Birde onca sanci sonucu sezeryan ihtimali de var galiba.. guzel deneyimlerinizi duymak isterim