Eğer sezaryen ameliyatı olunursa onda kullanılan metal malzemelerden hastalık enfeksiyon kapmamak icin yapılıyor bu aşı. Ben 20+5 de oldum ilk dozu iki gün kolumun üstüne yatamadım ama rahatsız etti biraz ikinci doz da tam bir ay sonrası. Sağlık ocağında yapılıyor takibi