1Gencmomss Algomed Hastanesinde dogum yapanlar tecrubelerini paylasabilirmi memnun kalan yada memnun olmayan varsa yazabilirmii orda dogum yapmayi dusunuyorum bilgi almak istiyorum.
Cceylann01 1Gencmomss ben saddece 6 ay muameye gittim ama arkafaşım orxa doğumunu yaptı memnun kalmıştı
Cceylann01 1Gencmomss birde adanada en uygun doğumu yapan o hastaneydi ben kızımı doğurduğumda doğumumu güzelyalı hastanesinde yaptım algomexe göre 2 kat verdim keşke de algomedde yapsaydım