Kizlar cagnim arkadaşciklar , dert ortaklarim . Bugün devlet hastanesine gittim ikili tarama testi yaptırmak için normalde özelde muayeneye oluyordum bugün devlete gideyim dedim. Tam tamına 12 haftalık olmuşuz doktorum muayene esnasında cinsiyetini sordum ve iki bacak arasında çıkıntı gösterdi bu kısım büyürse erkektir dedi . Sizce doktorim.dedigi doğru müdür? Kiz çocuklarında o çıkıntı nasıl oluyor ? Bilgisi olan var mı beni aydınlatır mısınız şimdiden çok teşekkür ederim.