Ceren1993 ben detaylı ultrasona girdiğim zaman doktor kist olduğunu söyledi kalp tarafında ama kalple bir bağlantısı yok kalbin sol tarafında dedi 23 mm kadardı kardiyolojiye filan gittik biraz küçülmüş dedi 18mm kadar olmuş 29 haftadayız bugün gittiğimiz zaman kardiyolojiye farklı acılardan baktı kalbine bir yerden gördü bu seferde kalbinin kapakçığında küçük bir kaçak var ama sorun edilecek bir şey değil takip edeceğiz dedi ama yinede aklıma takıldı bu durumu yaşayan var mı acaba diye geçer mi ne olur