Gittiğim hastanede yenidoğan ünitesi yok. Bebeğimin erken doğma durumu var böyle bir durumda ne yapıyorlar doğum olduktan sonra bebeği başka hastaneye mi yönlendiriyorlar yoksa doğumu başka hastanede mi yaptırıyorlar bilgisi olan paylaşırsa sevinirim