Merhaba 23 haftalik gebeyim Doopler yaptırdığım da bebeğime Arsa tanısı koyuldu down sendromu olabilir dendi Fetal DNA testini yaptırdım temiz çıktı bebegimizde down sendromu yok ancak bu Arsa sebebi ile doğunca sorunlar olabileceği söylendi benim gibi aynı şeyi yaşayan var mı? Varsa neler yaşadı paylaşırsa çok mutlu olurum