Tugraseda Mystery_ak sadenin içine meyveyi kendniz koyun blendırdan geçirin. Onlar orjinal meyve olmuyo tatlandırıcı oluyo
ggamze_akdemir44 Mystery_ak içimin kefiri de çok güzel 👍ben içim içtim daha yumuşak. biminki biraz sert geldi bana.
Fmcsa Mystery_ak İçimin kefiri çok güzel sade olan eğer denemediyseniz deneyin derim aynı ayran gibi bende onu içiyorum diğer markaları içemiyorum.
pandasever Bennomuyum Allah’ım korusun tüm bebislerimizi. Dr m iki hafta önde olmasını çok ciddi sorun etti bende sorun oldum dedim acaba sizinde mi öyle
Bennomuyum pandasever gebelik şekeri çıktığı için sorun etmiş olabilir bende cıkmadığı için sorun etmedi
Melikekar123 Mystery_ak bende altın kılıç tüketiyorum helal sertifikası olunca çünkü kefir biraz mayası riskli imiş