Merhaba arkadaşlar sizlere bir sorum olacak ben 26 haftalık gebeyim dün ultrasona gittiğimde başka (tatile geldiğim için başka dr) bebeğimin 24 haftalık gözüktüğü ve kafasının küçük olduğu söylendi. İkili ve detaylı tarama yapılıp yapılmadığı soruldu yaptırdım sorun gözükmedi dedim. Bu benim aklımı çok bulandırdı bebeğimin kafasının gelişmemiş olması sebebi ne olabilir? Düzelme imkanı yok mu? Başına gelen arkadaşlar lütfen yazabilir mi