Yalova devlet hastanesindeki dokdorumdan çok memnunum fakat doğumdan sonra kalınan odalar çift kişilik olduğu için özel hastanede dokdor arayışındayımm. Atakente bir kaç sefer gittim fakat o ücrete değer olmadığını düşünüyorum. Uzmanlar hastanesine giden var mııı