Girlmomboymom Kızlar akşamdan beri sancım var 38+5 olduk düzensiz sancı ama çok rahatsızım yani kasıklarım bacaklarım belim çok ağrıyor nst de sancı çıkınca mı çatı muayenesi yapıyor doktor
Minikperi Hayır çatı muayenesi rutin bi kontrolde yapılır ama her doktor yapmıyor. Sancınız çıkarsa zaten doğum başlar.
Asklim Girlmomboymom hadi hayırlısı olsun bende 38 haftalık oldum inşallah haftaya bende doğurum açılma olsun diye egzersiz yaptınmi
Ireeeeem Girlmomboymom vay canınaaa sancım var derken 5 cm açıklıkla hastaneye mi gittiniz su gibi bir doğum olur inşallah
Girlmomboymom Asklim Yok canım ama bir gün öncesi çok yoruldum yürüyerek baya yere gittim ondan sonra başladı sancılarım
melisakarademir0606 Allah yardımcın olsun inşallah canım inşallah sağ salim alırsın yavrunu kucağına ❤️🙏