25 haftalik hamileyim daha dun doktora gittim kilosu boyu gayet yerinde dedi. Sabah namazndan once kucuk bi koyu leke gordum ister istemez tedirgin oldum ama hem cok kucuktu hemde bebegimin hareketlerni hissediyorum hic azalma felan olmadi. Basina gelen varmi ? Bu arada dun iki tane demir hapi kullandigim icin boype birsey yasamis olabilir miyim ?