sedadiyebiri Ciftannis ben de çok kilo alacağımı sanmıyorum çok şükür bizim sağlığımda da sorun yok. Sadece göğüslerim çok büyüdü ve çatladı. Göğüs ucum karardı. Tek belirgin özelliğim bu.
Bhan93 sedadiyebiri yaa hayırlısı olsun🥰🫶🏻 benim de 5 yaşında kızım var ikinci kez kızım olacak. Hep erkek hissetmiştim ikinciyi ama yeniden bir prenses geliyor. Allah hayırlısını versin 🥰🫶🏻
rumeyshaan sedadiyebiri 34’te dogum yaptim ve 25 kilo almistim odemim cok vardi zaten gebelik zehirlenmesi yasadim 1 oldu oldu dogum yapali 15 kilo gitti son 10 kiloyu vermeye calisiyorum
sedadiyebiri kediliikizz tabii ki benim ilk gebeliğim. Herkesin karın genişliği aynı olmuyor. Ayva göbeğim olurdu hep 48 kiloyu da zar zor geçtim. Şimdi ayva göbeğim biraz yukarı çıktı sadece.
Gamze4127 sedadiyebiri yazmıştı ama alıp kullanmadım o süreçte herşey kokuyordu bana beslenmem bile yok gibiydi bayağı kilo verdim o zaman şuan onun üstüne alıyorum kiloları🥲
rumeyshaan Gamze4127 asiri odemim vardi ellerim ayaklarim inanilmaz sismisti sans eseri tansiyonum sinirda cikinca takip yaptim 16’lari buldu idrar testinde protein kacagim cikti sonra acil sezeryana alindim
Enurdan 20+3teyim hiç kilo almadım 72 ile hamile kalmıştım hala 72 kiloyum. Karnım ve bel kısmımda kilo yoğunlaştı göğüslerim şişti ama kesinlikle kilo almadım nasıl oluyor bilmiyorum 😂 ama şikayetçi de değilim
sedadiyebiri Enurdan aynen benim de öyle görünürde bir şey yok ama beli bol olan şeyler şimdi dar oluyor 😄
rumeysattnc sedadiyebiri 17 oldum bugün 61 hamile kaldım 57.5 58 arası gidip geliyorum 7-12 hafta arası hep kustum 57.5 düştüm 12 haftamdan sonrada düzenli besleniyorum
Gamze4127 rumeyshaan çok geçmiş olsun bende tiroid var o da gebelik zehirlenmesi yaparmış o sebeple sordum