tatlibebegim_ Bsrnura benimkinin sonucunu da çok merak ediyorum yaa inşallah tutmuştur belirtin var mıydı canım senin
Bsrnura tatlibebegim_ hayır canım belirtim yoktu tutmadı dedim ben zaten doktorda sordu varmı belirti die yok dedim olsun moral bozmak yok tekrardan yaparız dedi ben orda yeniden olmadi sanırım dedim zaten