Dün gece kanama sebebiyle geldim yatışım yapıldı bebeğimin kalp atışları bir inip bir düzeliyor nstede sancım çıkıyor erken doğum riskim var 30+5 haftalık gebeyim dualarınıza talibiz ben ve kızım inşallah sağlıklı bir şekilde çıkarız hastaneden Allah şimdiden hepinizden Razı olsun 🤲🏻💖