mrveaksu
Kızlar şiddetli belim ağrıyor 13 haftalık olduk. İzindeyiz dün biraz fazla gezdim galiba ondan olmuştur diye düşünüyorum Yoksa bu haftalarda normal mi? Eğer normal değilse acile gitmeli miyim biraz korktum açıkcası birşey olacak. Fikriniz nedir ne yapmalıyım ?