Sadece çok hafif kasık ağrısı oldu oda uzun sürmedi zaten merak etme kendini korkutma bende en çok bu işlemden korkuyordum ama korkulacak gibi değil boşuna stres yapmışım diyeceksin 🙏😇 inşallah bol bol kaliteli yumurtaların bol bol bebişlerin olsun 🙏😇