Z_e_y_a_gul Az önce lavaboya gittim birden öyle fazla sümüksü bir akıntı geldi benden ilk defa böyle bir şey gördüm ay şu an heyecanlansam mı korksam mı bilmiyorum doğum ne zaman başlayacak acaba 🥹
Hizligonzales Z_e_y_a_gul kanlimiydi eger oyleyse doktorunuza gidin kimi hemen doguruyor kimi 2 3 gun sonra bi muayene olun nisan geldigi gun ben dogurmustum
Bebiskosuu Z_e_y_a_gul nişanda hemen gitmenize gerek yok ama sıkı takip edin. Benim ilk geçen cuma geldi. Çarşambadan beri de kanlı geliyor. Randevum vardı bugün gayet normal dedi doktor sıkıntı yok. Su gelişi sızıntı şeklinde vs olmasın ona dikkat edin. Bi de kan artışı olursa vs gidin tabiki
Ceylankayra Z_e_y_a_gul bende de oldu hemde sürekli olan bişey çok yoğun kıvamlı sümüksü tarzı bişey günde 2 3 defa gelir bende 34 haftalığım kanlı değilse nişan dgldir bence
Z_e_y_a_gul Hizligonzales kanlı değil di kuyu kıvamda sümüksü bir akıntıydı normal akıntıdan çok farklıydı Özel bir dukturum yok rastgele doktora gidiyorum devlet hastanesinde aynı doktora randevu bulamıyorum herhangi Bir ağrım falan yok gene acilden mı gitsem iki gün önce de acile gittim hemde iki gün üst üste gittim şimdi gene gidersem güze batmam inşallah 🥹
Dilruba2121 Z_e_y_a_gul nişan gelince hastaneye gitmeye gerek yok. Benim nişanım geldi 10 gün sonra sıfır sancı ve sıfır açıklık ile alttan fitil ile doğum yaptım. Yani nişana rağmen doğumum başlamadı
___ozlm___ Rahim yumuşayıp tıkaç boşalıyor doğum için belirti ama belli olmaz bir günde beklersiniz 1 haftada. Nişan pembe renkte geliyor. Su gelmeden düzenli sancınız olmadan acile gitseniz bile geri gönderirler
5melekannesi Z_e_y_a_gul 37+3 canım bizimki 2 gün önce kontrolüm vardı rahim ağzın yumuşamış doğumun başlamış dedi 10 gün önceydi sanırım nişanım geldi bebekte yola dönmüş ama hala bekliyorum 😂
___ozlm___ Z_e_y_a_gul belki bu gece ikimizde doğum yaparız bende bugün 38+4 üm sabırsızlıkla bekliyorum küçük beyimizi
Z_e_y_a_gul Ceylankayra olabilir nurmal akıntım da var ama bugünkü normal akıntım dan fazlaydi değişik bişey di peçeteye parça olarak geldi rengi de normal atının renginden değildi
Ceylankayra Z_e_y_a_gul o zaman nisan dir çünkü ben çok yaşıyorum pazartesi randevum var doktoruma sorucam çok rahatsız edici olmaya başladı