Syda78 Merhaba kızlar 5 aylık olduk aklımızda bi kaç isim var ama asla karar veremiyoruz anlamı güzel erkek isim önerisi alabilir miyim🌸
Feyzabeyoglu Syda78 22+5 haftalık olduk biz de hala karar veremedik Düşündüğüm isimler şunlar; Aslan Ediz Ata Deha Esimin istedikleri; Gani Gazanfer Agah Onun istediklerini ben istemiyom benimkileri o istemiyor 😅😅
Merveincim Feyzabeyoglu eşinizin seçtiği isimler çok ağır değil mi, söylemesi telaffuzu zor bence 🙈 Gani tamam da Gazanfer ne enişte 😂 sizin seçtiklerinizden en çok Ediz İ beğendim
Serena Feyzabeyoglu kız siz bizsiniz yaaaa 😅😅 Benım eşimde aynı nerde demode bi isim varsa onu istiyor 😅😅
Syda78 Feyzabeyoglu eşimle bende aynı ben selim alp istiyorum eşim göktuğ uraz ama onlar da da net değiliz🫠
Merveylmzz Feyzabeyoglu ayyy eşinizin istedikleri isimler olmasın nolur agah efendi onlar nasıl isim ya:))
Gamzekck_ Gulsahcetnnn miraç benim oğlumun ismi çok seviyorum ama pişmanım çok hareketli huysuz herşeye ağlar bide isim çok ağır dediler her çoçuk taşıyamazmış benimki taşıyamıyor 😃
Feyzabeyoglu Merveincim bende öyle diyorum minicik cocugun ismi nasıl agah gazanfer olsun dedim yaa İsmini diyemez bile kocaman olana kadar 😅😅 Aslan Ata ve ediz sevdim bende yaa en çok Kızımın adini ben koydum ipek Simdi sira esimde🤦🏼♀️
Feyzabeyoglu Serena uff sorma ya Gazanfer ne yaa suskunlar gazanfer geliyo aklıma 😅acun diyo bide Acun gibi zengin olur diyor 😂😂nefret ederim bende acundannn
Merveincim Feyzabeyoglu iş işten geçince bişi yapamazsın bak bence sen alttan alttan tatlı tatlı istediğini yaptır yoksa çocuk kin vurduya gidecek 😂 İlerde mahkemelerle uğraştırmayın çocuğu 😂
Feyzabeyoglu Merveincim bakalım insallah ikna edebilirim. Arkadaşları bile dio isimi Feyza koysun sen karışma bence diyee😂😂
Minikperi Bugün kızım kreşte bir arkadaş edinmiş adı Deniz o kadar tatlı bi çocuk ki. Ben deniz ismini çok severim. (Siyasetten bağımsız 😅)
Minikperi Serena hahaha ama bakın sabah bir Poyraz gördüm esti gürledi her yeri birbirine kattı ve 6 yaşındaydı küçük değildi. Tekrar düşünmek isteyebilirsiniz (benim yorumumdan bağımsız 😅)
Merveincim Feyzabeyoglu bence biz buradan enişteye bebeğin ismi Gazanfer olmasın Agah olmasın diye itiraZ edelim 😂