asilinannesi_ Şansıma hep Feramat kullandım canım. Söylediğin o ilacı nette ve bu forumda araştır, alt-ast karaciğer değerlerini artırabiliyormuş uzun vadede. Feramat içip de bunu yaşayan duymadım. Bi de kendimi bildim bileli demir eksikliğim vardı, hep Feramat kullandım, gebelikte demir eksikliğinden kurtuldum şansa, ilacı bıraktım artık. Belki yapı meselesi, herkeste aynı olacak diye bir şey yok. Uzun süre kullanırsan 30-32 gibi bir de alt ast değerlerine baktır istersen