kızlar sol tupum tıkalı orda buyuk yumurta olustu sagdada 12 mm dedi dktor tekrar gel buyusun dedi 3 gun snra tekrar gittim buyuk olan catlamıs sagda yok dedi e o 12 mm olan nereye gitti acaba odamı catladı bu ay olmadı demi yani doktorda duphaston verdi kullan adet ol gel dedi tekrar 🥹 basına gelen varmı boyle yardım edin