Kızlar bu sefer niye bu kadar zor geçiyor bilmiyorum . Dün misafirim vardı sabah 8 gibi kalktım yemeklerimi yaptım evi temizledim kolay da Bi tatlı yaptım neyse sonra misafirler geldi beraber yedik içtik tabi çok yoruldum . Akşam Bi daha misafir geldi onlar beni çok yormadı ama artık gücümün bittiğini hissediyodum uyudum bebeği emzirmek için Bi kalktım baya sancim var yani oturup kalkarken bile ağrım oluyor rahatsız edecek derece 😔 kendime zarar vermişmiyimdir yoksa yorgunluktan mıdır? Bu arada ameliyatımın 28. Günü