Bende 4 gün sonra sezeryan olucam, korku var elbette ama kendimi düşünüyorsam taş olayım 😂 aklım sürekli bebekte, bebek sağ Salim olsunda ben ağrılarını çekerim sonradan bişey olmaz. Bende de nstde kalp atışları yavaşlamış denildi, sonra ultrasona baktılar herşey yolunda.kan akımı güzel. 18i sezeryan diyordu 23ne aldı herşey yolunda diye. Son günlerimiz kaldı aynı bedende. İnşallah sizde bende tüm hamışlar sağ salim alırız bebeleri kucağımıza