Bende bugün gittim yaptırdım 50 gr en düşük doz şeklinde açlık 73 şekeri içtikten bir saat sonra 152 doktora sonucu gösteremedim de 🤦🏻♀️ ama şeker yok gibi duruyor. Ama bence yapılmalı. Daha öncelerde de yaptırdım. 4-5 dilim
Baklava yemekle aynı şey. Bebeğin ve benim
Sağlığım için gerekli olduğunu düşünüyorum.