Guler9 Kızlar selam geveden beri kasıklarımda gerilme, acıma ve yırtılma gibi bi ağrı var ayriyeten midem çok bulanıyor ve ishalim kasık bölgem hafif ağrıyo ve kasılıyo gibi 39+1 im sizce doğum belirtileri mi bu şekilde yaşayan var mı aranizda?
Kez_ibanb Guler9 Benimde ishal hariç bu belirtiler var ve ayriyeten afedersiniz akıntım var değişik silikon gibi akıntı 35 haftadayim normalmi bu akıntı
Gizemasya13 39+1 im şuan iki gün önce bende de aynı durum vardı hatta 2 gün ishalim geçmedi klima varsa ayaklarını üşütmüş olabilirsin yada yediğin birşey dokunmuş olabilir benim doktorum böyle söylemişti ☺️
Guler9 Gizemasya13 aaa olabilir doğru aklıma gelmemisti bebegime kavusmaya o kadar odakliyim ki hrrseyi doguma yoruyorum☺️ teşekkürler bu arada🙏
Aysel_zaza Bende 39+1 , internetde cocugun basi kanala.girdimi yazisi araşdirmakdan yoruldum, çömeliyom 5dakika oyle duruyom meme uyarmasi yapiyomm . Bi tik yoruldum beklemekden
Guler9 Aysel_zaza çok iyi anlıyorum bende aynıyım bi an önce kavuşmak istiyorum bi yandan da doğum kaygısı nasıl olacak vs birde bebeğim iyi mi suyum iyi mi vs kaygıları bian önce doğurmak istiyorum
Tugbazdmr Guler9 sordum dışarıdan bir şey yedin mi falan diye sordu üşütmüş de olabilirsin dedi doğum belirtisi genelde böyle ortaya çıkmaz dedi 😂
AleynaBilgin Guler9 aynı bende 39+1 haftalığım bazı anneler normal doğum yapmaktan çekinir ben şu an sancım yada bir belirti gelsede doğurayım kavuşayım artık diyorum cekicegim acıyı umursamıyorum bile çok yoruldum beklemekten kızıma kavuşmak istiyorum bir an önce
Guler9 AleynaBilgin inan bende aynı o kadar sıcak ki ve çok daraldim kendim kendime ağır geliyorum dogurmak istiyorum 🙈