Bende özelden şehire geçmeyi düşünüyorum kızlar. İlk doğumu Tekden de yaptım biraz sıkıntılıydı. 2 yıl olacak . Normal doğum oldu ama yanlış ıkındğım için yırtılmam oldu makata kadar . Şimdi doğum ücretlerini duyunca şehire geçmek istiyorum ama ilgilenmiyorlar mı doğum olurken doktor mu oluyor nasıl oluyor bilmiyorum . Yelda ve Mehmet ak diye biri varmış bunları duydum ama cesaret edemiyorum ama biran önce de hastane değişikliği yapmam lazım . İlk doğumda ki süreci yaşamak istemiyorum kendimi bilinçsiz ebelere bırakmak istemiyorum doktor kontrolünde doğurmak istiyorum . Şehir hastanesinde nasıl oluyor doğum süreci bilen varsa yazabilir misiniz .