Eylulll_ 5.ayın sonundan selamm Kızlar bebek bezinde sleepy tercih ediyorum genelde herkes onu tercih ediyor yeşil paketli olan , Sizce yeni doğan için kaç numara almalıyız ve ne kadar stok yapmalıyız ,sonuçta çabuk büyüyorlar
Mrsfly Eylulll_ selam bebek bezinde stok yapmak mantıklı değil diyor burdaki tecrübeli anneler çünkü bebek bünyesine göre farklılık gösteriyormuş. Ben bir paket sleepy bionatural yenidoğan 1 numara aldım doğunca deneyeceğiz memnun kalırsam ona göre stok yapacağım
cokkasmabeabi Eylulll_ ben bir no 220 tane aldım. Başka marka. 4 no Sleepy natural var bim’de eğer duruyorsa onu alacağım zaten o numaraya gelene kadarki kısım önemli. İlk başlarda bez oluyr olmuyor Stok biraz riskli.
plajterligi Eylulll_ yeşil paketli değil mavi paketli kullanıyorum ben. Gündelik bez sayısını Hesap yaparak 1 numaradan 3-4 adet almıştım yeterli olmuştu zaten 1 numara uzun süreli kullanılmıyor 2 numarada aynı şekilde geçiş bezi olduğu için direk 3 numaraya atlayan oluyor ama benim bebeğim küçüktü ben 2 numara da kullandım ama uzun süre değil bir kaç hafta sonrasında 3 e geçiş yaptım onu bayadır kullanıyoruz bilseydim en çok 3 numara alırdım. Yalnız Sleepy nin boyutu diğer bezlerden bi tik küçük yani bebeğiniz normal boyutlarda doğacaksa sizde uzun süre 1-2 kullanmazsınız stoklayacaksanız ona göre alın
Nurr_22_22 Eylulll_ canım akma tasma.pisik yapmadı bizde ama kalıbı dar uzun vadede kullanımı rahat değil
Merveincim Mrsfly Eylulll_ 4 aylık kızım var doğum öncesi denemek için 1 er paket baby turco bez ıslak mendil aldım Şuan onu devam ediyorum memnunum ama kesinlikle ve kesinlikle bez ıslak mendil stoğunu tavsiye etmem. En iyi markada alsanız bebeğinize yaptığı bir pişikte gözünüz hiç birini görmeyecek yeni bir marka arayışına gireceksiniz olan elinizdeki ürünlere olacak. Slepy ürünlerinin kalıpları genelde küçük , sleppy 3 no baby turcoda 1 no gibi düşün Yani. 1 no 2 paket 209 adet kullanmışız sonra hemen 2 ye geçtik kilosu artıkça 3 no daha rahat gelmeye başladı Şuan 4 aylığız nerdeyse 1.5 aydır falan 3 no kullanıyoruz sTok yapmayın Yerine para birikimi yapın
Bulbulyuvasi Bebekten bebeğe değişiyor ayrıca kaka da taşırıyor. Biz 3 paket bitirdik farklı markaları da toplasan 5 paket falan bitirdik 30 günlüğüz
Mrsfly Merveincim aynen cok hakkısınız ben o yüzden sadece 1 paket 64 lük sleepy bionatural aldım doğduktan sonra hangisi yarıyorsa onu alırız artık
rumeyshaan Eylulll_ 1 aylik bebegim var oglum 2.200 ile erken dogdugundan 350’ye yakin bez kullandi pisik vs olmadi memnum kaldim ama ayni seyi islak mendilleri icin soyleyemem sari olanlardan almistim ve pisik yapti yikayip kullaniyorum ama primalar yikamayip kullanmama ragmen pisik yapmadi
Mrsfly rumeyshaan sanırım ilk aylarda ıslak mendil pişik yapabiliyormuş. O yüzden çoğu kişi temizleme pamuğu kullanıyormuş ilk aylarda diye okumuştum.
ChemistrySK Bende sadece 2 paket natural serisi aldim 168 adet var sanırım toplam, gerisinide bebegime gore almayı düşünüyorum,