Nurbusra_ suan o kadar kararsizim ki sana anlatamam sedat bey gercekten iyi bi doktor kisaca kendi seruvenimden bahsedeyim o sekilde beni anlicaksin kuzum neden rahatsiz oldugumu. Ben 1 sene once sedat umura gittim kan tahlili kendisi yapmadi ben 1 yil once hormonlarima baktirmistim o kadar sordu zaten yaptirdin mi diye evet dedim bi sorun olmadigini soylediler dedim ama bu hormonlar 3 ay da bir bakilmasi gerekmis ama bakmadi bende bunu yeni ogrendim neyse bana klomen verdi 1 hafta sonra kontrole gittim catlatma ignesi yapildi iki tane de yujurtam büyümüştü klomenle sonra reglim benim nerdeyse 1 hafta gecikti kesin dedim hamileyim kan verdim negatif cikti sonra sedat beye tekrar gittim baktik ki iki yunurtam da kist olmus biri 6 bucuk santim digeri 7 8 arasi felandi sonra bana adetim gelsin diye (ki kistlerde adetle atilcagini umuyoduk) onu kullandim regli oldum sonra tekrar gittim baktik ki kistler dusmemis kuculmemis bile sonra bana eger bidaki reglide de kistler düşmezse ameliyat ile alinmasi gerekitigini soyledi bidaki reglimi bekledim dogal yolla gelmesi icin bi ilac kullanmadim cok sukur dogal yolla reglim oldu kistlerim küçüldu biz bi iki ay kadar ara verdik sonra tekrar gittim yine klomen verdi 1 hafta sonrasinda gittim catlatma ignesi yapildi baktim ki yine regli oldum regliden sonra tekrar gittim yine kist olmus cok sukur o da bidaki reglimde dogal yolla düştü. Bana da senin pcosluluga egilimin var dedi hani kist olmaya cok musaitmisim oyle bisiler dedi neyse bende bida gitmedim en son ocak ayinda gittim kistim vardi ama yine de o ayki ikinci yunurtlamam vardi bana yine de denememi soyledi maalesef gebelik olmadi. Bende o zaman dan beri bida hic gitmedim ara vermek istedim ust uste iki 3 kere kist olunca dedim artik yeter biraz bekliyim olcagi varsa da dogal yolla bidaki gidene kadar olur dedim benim sedat beydaki seruvenim bu şekilde bak cok ilgili cok guleryuzlu samimi ama bence gebelik tedavisi icin cok iyi bi doktor diyemem abartamam yani ama gbeelik takibi olarak gercketen cok iyi oldugunu duydum cevremden bi arkadasim onun hastayidi arkadasim da cok pimbiriklidir herkez de rahat olmaz ken onda cok rahatti içi. Sedat bey zaten bize aşılama onerdi biz devam etseydik simdiye kadar belki aşılama yapardi ama suan cok kararsizim acaba diyorum bahceciye mi gitsem ya parasinda degilim tabiki ama bi sorunumuz yok cok şükür ilk aşılama da tutsun istiyorum ve bunu en iyi yapan yerde istiyeum beni en iyi sen anlarsin suan aşılama yapilcaksa cok olumlu yonde iyi bi yer olsun ilk asilamada tutturan yer olsun istiyorum haksiz miyim kuzum sence cunku gercketen bu surec cok zor bilmiyorum gercketen bahceciye gisem hangi doktor cok iyi bilmiyorum kafamda da hic bi doktor da yok bilmiyorum ya